My Must Have // Propozycje stylizacji na Wiosnę

4/06/2016



Witajcie kochane! Wiosna przybyła do nas w baardzo szybkim tempie, wiec nic już nam nic pozostaje , jak odświeżyć nasza szafę! Przygotowałam dla was kilka stylizacji , które idealnie pasują do tej pory roku!





Na pierwszy ogień wybrałam stylizacje o jasnych kolorach. Biel , szarości - kocham to!
Delikatny, zwiewny CropTop w paski będzie idealny na cieplejsze dni wiosny, do tego poncho, białe spodnie z dziurami, strzał w dziesiątkę!

bluzka-topshop /spodnie-topshop /poncho-joseph fashion  /buty-adidas superstar


Kolejna stylizacja jest połączeniem, beżu, szarości i granatu.
Idealna na troszkę chłodniejsze dni. Uwielbiam takie stylizacje, dlatego nie możne zabraknąć ich u mnie !
Zgaszona, różowa szminka , nada twarzy lekkości, a ciemnie, granatowe jeansy-charakteru całemu outfitu!
bluzka- pixiemarket /spodnie-topshop /płaszcz-tradesy  /buty-adidas superstar /torebka-vanmildert



Trzecia stylizacja - Na "ROCKOWO". W tym outficie postawiłam na dość ciemniejsze kolory.
Czerń i bordo, idealnie do siebie pasują! Jasne spodnie, krotki CropTop,  futrzana kurteczka - mega podoba mi się to połączenie, dlatego postanowiłam stworzyć dla was taką stylizacje!


bluzka-madwell  /spodnie-topshop /futerko-chicwish /buty-jildorshoes /torebka-harveynichols







Nie przegap kolejnego wpisu!
Zaobserwuj mojego bloga lub FanPage na facebooku! <klik>

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Te stylizacje są świetne, w moim stylu. Pierwsza najbardziej mi się podoba, kocham białe spodnie :)
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje i ja osobiście lubie takie posty :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wpadaj częściej! na pewno zacznę tworzyć ich więcej ;)

      Usuń
  3. Super stylizacje, najbardziej podoba mi się 1 i 3 :) Świetne :)
    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje :)
    Mam pytanie,w jakim programie zrobiłaś ten nagłówek do postu? :) byłabym bardzo wdzięczna,gdybyś odpisała :p
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały post! Pierwsza i druga stylizacja wręcz uwiodła moje serce. Wiki - moja imienniczko, pisz więcej takich postów!

    Jeśli jesteś zainteresowana wspólnym obserwowaniem - zaobserwuj mnie i napisz w komentarzu ;) Wtedy zaobserwuje twój blog!
    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo ! Na pewno napisze nie jeden taki post ;)

      Usuń

✓ Nie interesuje mnie obs za obs czy kom za kom, chciałabym mieć prawdziwych czytelników
✓ Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy! ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

Image and video hosting by TinyPic

like me on facebook