Kylie and Kendall style // Stylizacje

4/21/2016


Witam was kochani!
Chciałam was ogromnie przeprosić za moją nieobecnosc ostatnimi czasy, ale spowodowana byla ona tym, iż na raz spadlo mi milion problemów na glowe, szkola, życie prywatne, musialam wszystko sobie poukladac, ale juz jestem!

W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z wami stylem moich jednych z ulubionych celebrytek - Kylie i Kendall Jenner! Uwielbiam ich sposób na mode,dlatego chce pokazać wam kilka moich ulubionych stylizacji dziewczyn! Lubicie tego typu wpisy? Jeżeli tak to nie przedłużam tylko zapraszam do oglądania!







You Might Also Like

7 komentarze

  1. Według mnie ich styl jest świetny. Nie rozumiem jednak tego szału na upodabnianie się do nich :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny mają cudowny styl, kocham oglądać ich stylizacje, wiec post jak najbardziej dla mnie ;)

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam je obie, a ich styl jest idealny! Bardzo często przeglądam ich zdjęcia jako inspirację ;)
    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kylie <3
    Zapraszam do mnie :
    http://gooodfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✓ Nie interesuje mnie obs za obs czy kom za kom, chciałabym mieć prawdziwych czytelników
✓ Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy! ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

Image and video hosting by TinyPic

like me on facebook