4 najmodniejsze fryzury na lato

6/25/2016







Witajcie!
Na początku chciałabym wam coś zakomunikować.

Jak pewnie widzieliście, wcześniejsze posty obejmowały kategorie " lifestyle , przemyślenia " itp.
Chciałam coś zmienić, a że w szkolę uczę się fryzjerstwa, stwierdziłam, że  fajnie by było przekazać wam moją zdobytą wiedzę na temat pielęgnacji włosów, najnowszych trendów i tak dalej.
Jak można zauważyć nie zrezygnowałam z kategorii modowej jak i kosmetycznej, dlatego nadal będzie można znaleźć na moim blogu propozycje stylizacji czy inspiracje.
Wymyśliłam również, że założę drugiego bloga, gdzie będę umieszczać posty o designie bloga itp.
Jeżeli według was pomysł się sprawdzi, napiszcie w komentarzu!

Jak widać zmieniłam również nagłówek, więc myślę , że wam się podoba, ale dosyć zbędnego gadania, przejdźmy do tematu wpisu :)

Choć wśród ulubionych fryzur na lato triumfują plażowe fale, po nadejściu upałów przeklinamy swoje długie włosy. Lato to w końcu doskonały moment na przećwiczenie przeróżnych upięć.
Dzisiaj chciałam przedstawić wam 4 najmodniejsze fryzury tego sezonu!


1.Tuxedo Braid Bun -  kok z dobieranego warkocza


Dziewczyny z długimi włosami mogą zdecydować się na skomplikowaną fryzurę, której wykonanie jest dość czasochłonne. Kok z dobieranego warkocza wymaga podzielenia włosy na cztery sekcje – górną, dolną i dwie sekcje po boku. Po zapleceniu warkocza z górnej sekcji włosów obwiązujemy go włosami z dolnej sekcji, a następnie upinamy koka, dobierając włosy z boków głowy.
Jak to się mówi? Chcesz być piękną , musisz cierpieć! Według mnie warto się troszeczkę potrudzić z tą fryzurą bo efekt jest znakomity!

2. Half-up boho braided bun -   pół-kok z warkoczykiem


Fryzury na lato kojarzą się z festiwalami, dlatego przez kilka miesięcy wiele kobiet stawia przede wszystkim na uczesania w stylu boho. Jeśli brakuje nam czasu na misternie zaplecione warkocze, możemy zdecydować się na prosty pół-kok, który ozdobimy małym warkoczem uplecionym po boku głowy. Nie wiele pracy, a tak zaskakujący efekt! :) 

3. Messy bun - luźny kok na szybko

Luźny kok tworzymy już podczas drugiego wiązania wysokiego kucyka. Po związaniu włosów boki możemy spiąć wsuwkami. Czasami przed związaniem fryzury skręcamy włosy wokół własnej osi, spinamy je wsuwkami i tworzymy luźny kok, zostawiając kosmyki po bokach głowy.
Fryzura idealna na upalne dni lub na spędzanie weekendów w zaciszu domowym :) 

4. Half-up bun - koczek z rozpuszczonymi włosami


Aby stworzyć taką fryzurę musimy zaczesać włosy z czubka głowy, zaplątujemy je wokół własnej osi, a następnie robimy z nich koczek. To zdecydowanie najprostszy kok z możliwych, który sprzyja przede wszystkim nastolatką w tym jak i w ubiegłym sezonie!
Muszę przyznać , że sama noszę taką fryzurę i jestem z niej zadowolona :) 


Mam nadzieję, że post wam się podoba.
Jeżeli chcecie więcej tego typu wpisów, dajcie znać w komentarzu!
A jeżeli chcecie być bardziej na bieżąco w postami - zapraszam do obserwacji mojego bloga jak i fp! <klik>

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Jestem fanką messy bun i koczka z rozpuszczonymi włosami, teraz u mnie królują i noszę je prawie codziennie! Kocham!

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzury bardzo fajne, ale trochę czasu mi zajęło ze zrozumieniem o co chodzi w pierwszej fryzurze... Poza tym rewelacja! Na pewno skorzystam :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. te wszystkie fryzury są genialne, niestety mnie one nie zawsze wychodzą tak, jakbym tego faktycznie oczekiwała ! Ale będę próbować dalej :)

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się ostatnio zakochałam w koczkach samuraja, podobam się sobie w nich, ale niestety kojarzy mi się to z tumbrl'owymi gimnazjalistkami, więc nie czeszę się tak na co dzień :/

    https://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2016/06/come-back.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pół-kok z warkoczykiem podoba mi się zdecydowanie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubionym jest luźny koczek, albo rozpuszczone pofalowane włosy i tzw. "koczek samuraj".

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Luźny kok to moja codzienna fryzura uwielbiam ją ,ale każda pokazana przez Ciebie jest świetna .

    Obserwuje i czekam na rewanż
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Najczęściej robię tego luźnego koczka, ale mam zamiar wypróbować tą 4 fryzurę ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✓ Nie interesuje mnie obs za obs czy kom za kom, chciałabym mieć prawdziwych czytelników
✓ Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy! ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

Image and video hosting by TinyPic

like me on facebook