56 DAYS TO HOLIDAYS // Inspiration mix #4

4/29/2016



Witajcie kochani!
Jestem w wielkim szoku, że dni tak szybko uciekają, pamiętam rozpoczęcie roku, jakby to było dzisiaj , również dzięki wam, moim czytelnikom bardzo miło pędziłam te 5 miesięcy blogowania, za co wam naprawdę dziękuje! Jestem zaskoczona,że ktokolwiek tu zagląda i czyta .Wiele osób naprawdę poprzez komentarze daje mi ogromną motywacje i power do dalszej pracy.

 Wakacje zbliżają się do nas wielkimi krokami - dokładnie za 56 dni będziemy mogli wylegiwać się całymi dniami na słońcu, jeździć nad wodę, wstawać o której nam się żywnie podoba bez żadnych konsekwencji! Nie mogę się już doczekać , a wy?
Przygotowałam dla was mix zdjęć z wakacyjnymi stylizacjami, i mam nadzieję, że się spodobają oraz, któraś z was je wykorzysta!
Aby nie przedłużać , zapraszam do oglądania! ;)








You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się twój styl :)
    Super Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czas tak szybko leci ! Na jedno dobrze ,ale na drugie nie za bardzo !
    Inspiracje są cudowne ! <3

    Zapraszam !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/2016/04/umiesz-liczyc-licz-na-siebie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę doczekać się momentu aż pójdę na zakończenie roku szkolnego i nareszcie zacznę wakacje !!!

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś nominowana do Liebster Blog Award zapraszam na mój blog tam masz pytania. http://urodowoimodowo2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko 56 dni?!
    Kiedy to minęło, jejuciu.....
    inspiracje są piękne, jeszcze bardziej poczułam wakacje :D
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Teoretycznie wakacje rozpoczęłam już w piątek, a praktycznie zaczynam je za 18 dni. ;)
    Świetny mix! :) KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubóstwiam ten cało częściowy biały strój kąpielowy! Jest cudowny! ♥
    Zapraszam do mnie http://hellomisskorabel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne stylizacje. Uwielbiam takie stroje!
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga
    i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam, obserwuję!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✓ Nie interesuje mnie obs za obs czy kom za kom, chciałabym mieć prawdziwych czytelników
✓ Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy! ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

Image and video hosting by TinyPic

like me on facebook