My Must Have #2 // Propozycje stylizacji na lato

6/23/2016





Cześć kochane!
Już jutro koniec roku! Cieszycie się?
A więc , nadeszło lato, a co za tym idzie? Letnie stylizacje!
Przygotowałam dla was 6 outfitów, które pomogą nam przetrwać upalne dni :)



Na pierwszy ogień wybrałam stylizacje, która idealnie pasuje na wyjście np. na basen czy plażę. Niebieski crop top oraz czarne krótkie spodenki z wysokim stanem idealnie skomponują się z beżowym zegarkiem oraz lenonkami ze złotą oprawką!

Kolejna stylizacja jest połączeniem czerni, bieli , beżu i bronzu. Idealna na ciepłe dni. 
Białe, krótkie spodenki super sprawdzą się z beżową torebką, a czarny top - z brązowymi sandałami w stylu boho!


Trzecia stylizacja - jasno i przewiewnie! W tym outficie postawiłam na jasne , pastelowe kolory.
Top z frędznali, krótkie spodenki praz biała torba- strzał w dziesiątke!

W tej stylizacji postanowiłam pójść w róż! Top z falbanami idealnie komponuje się z różową torebką , oraz fantastycznie wygląda z czarnymi spodenkami z wysokim stanem . Do tego różowe trampki , jasna szminka i różowa bransoletka. Musze przyznać , że ten outfit jest jednym z moich ulubionych :)

Coś na imprezowe wieczory , czyli czarna spódniczka, czerwony top oraz szpilki. Tak jak napisałam wcześniej, tego typu outfit idealnie sprawdzi się na wieczorne wyjście do klubu !

W ostatniej stylizacji postawiłam na biel oraz akcent niebieskiego. Do topu z troszeczkę obniżonym dekoltem idealnie będzie pasować większy naszyjnik. Nikt nie oderwie od ciebie wzroku!
Do białych butów pasuje biała, mała torebka na najpotrzebniejsze rzeczy.


Mam nadzieję , że wpis wam się spodobał.
A wy co sądzicie o tych stylizacjach? Dajcie znać w komentarzu!
Spodobał Ci się wpis? Zaobserwuj aby nie przegapić nowości!

You Might Also Like

3 komentarze

  1. 1 i 4 zdecydowanie idealne dla mnie! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 jest najlepsza według mnie ! super ! :)

    ba3wa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

✓ Nie interesuje mnie obs za obs czy kom za kom, chciałabym mieć prawdziwych czytelników
✓ Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy! ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

Image and video hosting by TinyPic

like me on facebook