Niebieska szminka - Hit czy Kit?

7/06/2016







Chociaż do tej pory lato kojarzyło się z pastelami na ustach, premiera czarnej jak smoła pomadki Dead Of Knight z kolekcji Kylie Jenner nieźle namieszała w głowach każdej nastolatki. Konkurencję najmroczniejszemu z odcieni robią teraz błękit, granat i turkus.



Niebieski to odcień nie najłatwiejszy. Chociaż w wakacje zdarza nam się malować kreskę na powiekach pod kolor lazurowego morza, pociągnąć rzęsy turkusowym tuszem albo nawet zafarbować kilka pasemek na błękit, trudno nam było do tej pory wyobrazić sobie, żeby ten kolor zagościł na naszych ustach.


W najnowszych kolekcjach dużych marek makijażowych można jednak znaleźć pomadki we wszystkich odcieniach niebieskiego – od pastelowego błękitu po mroczny granat. Taki look z na pewno nie nadaje się do biura, ale może warto wypróbować błękitu na plażę albo granatu na eleganckie przyjęcie? Najodważniejsze dziewczyny mogą makijażem na powiekach zrobić ustom konkurencję, dobierając pod kolor szminki także eyeliner.

A wy co są sądzicie o tym kolorze szminki? może już któraś z was zaszalała z niebieskimi ustami? Dajcie znać co o tym sądzicie w komentarzu!

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Mi się nie podobają takie kolory, ja preferuje tradycyjne róże.

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od zawsze lubiłam takiego typu kolory :) Czernie.. fiolety.. szarosci.. niebieskości.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post. Ja raczej nie kupiłabym takiej szminki, bo nie byłaby dla mnie funkcjonalna lecz kolorek mi się jak najbardziej podoba. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, ale ja stawiam na róże. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja stawiam bardziej na takie zgaszone róże :) KOlor śliczny
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✓ Nie interesuje mnie obs za obs czy kom za kom, chciałabym mieć prawdziwych czytelników
✓ Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy! ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

Image and video hosting by TinyPic

like me on facebook