Inspiration mix // Tumblr #2

2/04/2016






Witajcie kochani!
Z góry przepraszam was za moją długą nieobecność ale ostatnie wydarzenia zmusiły mnie do chwilowego zaprzestania z blogowaniem, ale ciesze się z tego, że po tym okresie mam jeszcze większy zapał do pisania!
W tym poście chciałabym podzielić się z wami drugą dawką inspiracji, które strasznie mi się spodobały ostatnimi  czasy i bardzo mnie inspirowały +, a więc aby nie przedłużać, zapraszam do oglądania!






















Mam nadzieje, że post jak i zdjęcia równie wam się podobają jak i mi :)

Chcesz więcej? Zostań na dłużej!

Fanpage  - 
Snapchat - orihmei 
Instagram - @_asdhjkv

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Uaa co za inspiracje, uwielbiam kaktusy :)). Jak widzę te piękne modelki, to zastanawiam się, czy chciałabym wyglądać jak one, czy raczej wolę pozostać niedoskonałą sobą- chyba to drugie. Inspiracje są jednak zawsze miłe do oglądania :).
    pozdrawiam!
    aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! :)
    Zapraszam do mnie: Aagnesblog.blogspot.com
    SNAPCHAT: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne inspiracje , uwielbiam takie posty i sama zaczynam prowadzić taką serię na moim blogu , więc zapraszam :D

    cattyclassy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✓ Nie interesuje mnie obs za obs czy kom za kom, chciałabym mieć prawdziwych czytelników
✓ Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy! ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

Image and video hosting by TinyPic

like me on facebook