Inspiration mix // Tumblr

11/19/2015


Heej! na początku chciałam was baardzo przeprosić za moją nie obecność, gdyż nie miałam czasu siąść, i napisać jakąkolwiek notkę, mam nadzieję, że to się w niedługim czasie zmieni.Jak widać po tytule, w tym poście zamierzam obdarować was małą dawką "tumblrowych" inspiracji.
Mam nadzieję, że lubicie takie posty i przypadnie wam on do gustu. Mniej pisania więcej oglądania!


























Chcesz więcej? czekaj na kolejny post!


You Might Also Like

13 komentarze

  1. świetne inspiracje :)
    zapraszam na nowy post:
    http://jestem-folta.blogspot.com/2015/11/mae-przemyslenia-na-temat-szkoy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te zdjęcia ♥ http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura na ósmym zdjęciu jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku gust masz taki jak ja haha
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i liczę na szczerą opinię :D
    http://kin-ga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne inspiracje. To teraz pod koc i płakać, bo nie ma się takiego stylu, figury i pięknych włosów, be.

    Outsider's eyes, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje ;) Ale tumblr to nie koniec świata, warto poszukać ich nawet wokół siebie. ♥
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ - Dziękuję z całego serca za każdy komentarz, obserwację, które budują moją motywację i stanowią najpiękniejszy prezent urodzinowy, jaki mogłam wymarzyć. Dla Ciebie to zaledwie chwilka napisać dobra robota czy wcisnąć przycisk obserwacji, ale dla mnie - sukces, w czymś, co kocham i co dla mnie jest bardzo ważne. ♥ A przecież sama wiesz, że czasami marzeniom trzeba pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tumblr i również czerpię z niego inspiracje ;)
    ClaudetteK.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje <3 <3
    blogerkaphoto.blogspot.com
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) Zegarek na przedostatnim zdjęciu jest boski!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje! :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✓ Nie interesuje mnie obs za obs czy kom za kom, chciałabym mieć prawdziwych czytelników
✓ Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy! ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

Image and video hosting by TinyPic

like me on facebook