INSPIRATION MIX // KABARETKI

1/20/2017


Witajcie kochani po mega długiej przerwie!
Chciałabym was naprawdę mega mocno przeprosić za brak jakichkolwiek wpisów, bo wiem że wam ich brakowało, lecz niestety w moim życiu tyyyle się działo, że poprostu musiałam z czegoś zrezygnować. Powiem szczerze, przydała mi się ta " chwila " wytchnienia i powracam do was z masą pomysłów i mam nadzieję, z regularnymi postami :)
Nie przedłużając zapraszam was do dalszej części postu!




KABARETKI- zapewne wszyscy je pamiętają :) 
Jak to się mówi- moda lubi zataczać koła, więc mamy nawrót szalonych lat 90'tych :)
Ten model rajstop jest zapewne znany każdej z was. Niektórzy uważają, że kabaretki są kiczowate i pasują tylko do " panien lekkich obyczajów " lecz według mnie tak nie jest ! Nadają stylizacji kobiecości i fajnego charakteru.
Zarówno skarpetki, jak i rajtuzy są bardzo modne i można je nosić  do wszystkiego. Mi jednak najbardziej przypadły do gustu ze spodniami  z dużymi dziurami.
Przygotowałam dla was kolejną porcję inspiracji właśnie z kabaretkami!
Zobaczcie jak można je nosić i zainspirujcie się do wykorzystania ich w swojej kolejnej stylizacji.





Mam nadzieję, że post wam przypadł do gustu i zainspiruje was do kombinowania z kabaretkami! :) 

Lubicie tą serie na moim blogu? Napisz mi w komentarzu z czym chciałbyś zobaczyć kolejny post inspiracyjny! 



You Might Also Like

3 komentarze

  1. Seria jwst naprawdę świetna. Duża ilość inspirujących fotografii motywuje do kombinacji z tym typem rajstop. Najbardziej spodobał mi się pomysł założenia ich do jeansów z dziurami. Czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wbrew innym, dla mnie kabaretki wyglądają naprawdę fajnie :) Mi też przypadł najbardziej do gustu chyba kabaretki ze spodniami z dziurami :)

    http://jezolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Faktycznie inspirujące. Szczególnie podobają mi się kabaretki w wersji pod jeansami, gdzie ładnie widać je przez dziury w spodniach. Super.
    www.zostajetu.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

✓ Nie interesuje mnie obs za obs czy kom za kom, chciałabym mieć prawdziwych czytelników
✓ Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy! ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

Image and video hosting by TinyPic

like me on facebook