INSPIRATION MIX // TUMBLR #6

8/01/2016






Cześć kochani!
Na moim blogu bardzo długo nie było żadnego postu z serii "inspiration mix " dlatego o to jest!
Kolejny wpis z inspiracjami. Powiem szczerze, że długo myślałam jaki temat przewodni wybrać, ale w końcu udało mi się.
Jako,że są wakacje  postanowiłam , że ten post będzie poświęcony właśnie nim :) 
a więc, aby już nie przedłużać zapraszam do oglądania zdjęć!







Lubicie tego typu posty ? Napiszcie swoje odczucia w komentarzu!
a teraz życzę wam miłego dnia !

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Piękne wakacyjne zdjęcia, bardzo podobają mi się takie trendy :) Te dziewczyny wyglądają cudownie
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne inspiracje, uwielbiam takie posty ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje Ci nic innego jak zostać na dłużej! Myślę , ze takie posty będą się pojawiać częściej :)

      Usuń
  3. Świetne inspiracje! Uwielbiam takie! <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie, mam nadzieję, że się spodoba: modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie posty :)
    U mnie też czasem się takie pojawiają, zapraszam
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Uwielbiam inspiracje w takim stylu ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post , kocham takie inspiracje :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :)
    Obserwuję i zapraszam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Tobie już wiem jakich zdjęć nie zabraknie u mnie w tegoroczne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

✓ Nie interesuje mnie obs za obs czy kom za kom, chciałabym mieć prawdziwych czytelników
✓ Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy! ♥
✓ Jeżeli blog Ci się spodobał zaobserwuj :)
✓ Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
✓ Obraźliwe komentarze będą usuwane!

Image and video hosting by TinyPic

like me on facebook